Downtown Los Angeles!

 
God dag gott folk! Bra början på ett inlägg? Vet aldrig hur jag ska börja och aldrig hur jag ska skriva.. Insåg allt jag skrev igår var en sörja? Hade nyss några goda skratt åt det!
 
Idag drog jag och Lollo oss bort mot Downtown. Hon hade några field trips med skolan att bocka av, bland annat på LA times, lyssnade en del innan jag fick smita iväg. Tog mig då en rundtur för mig själv, hamnade på lite fel område.. Men klarade mig galant med ett leende på läpparna. Fick dock se rätt mycket, och fint är där! Mötte upp Lollo igen och tog en guidad tur med hennes lärare. Såg Walt Disney byggnaden, Angels ride och massor andra coola byggnader och platser.
Sen vart det dags för nästa field trip, biblioteket. Mindre kul, men det bockade vi av rätt snabbt innan vi begav oss för en egen lite rundvandring och titt i lite affärer.
 

TOg oss bort mot Glendale Collage. Foooootboll, woho. Inte spelat på 6 månader och hade inga fotbollsskor. SÅ vart vär tur att det mesta av träningen bestod av fys. Kändes jäkligt skönt att röra på bollen igen!! Så japp, då har jag spelat collage fotboll också då!
 
Nu sitter vi alla med datorerna, jag bloggar och kollar kläder medan de andra pluggar. Tacos till mat och det var efterlängtat, åt för mycket.. Magen spricker så mätt jag är nu!
 
trött? Jpp, dags att sova snart för mig.
God natt, love!



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR