Cinema!!




Goddag!! 

Igår blev det inte mycket tid för bloggande. Förmiddagen spenderades med massa ärenden och sedan iväg för skidåkning i världens pissväder. Men vad gör man inte för lite skidåkning? Bara 4 veckor kvar av säsongen... 
Tog mig iväg med Lovisa, i piskande snö och hagel, inte var man varm. Tog några rundor, en liten fika paus, vilket behövdes... Och sedan en runda ner innan det var dags att hämta barnen.. Men jag lyckades flyga åt helvetet, stavar, skidor allt var borta och huvudet var under snön... Ont.. Men jag klara mig fint, på med skidorna och ner till botten! 

Hämta barnen runt 3 och stack iväg för lite bio!! Mr Peabody & sherman, rätt rolig för att vara barnfilm faktiskt. Barnen var nöjda så jag var nöjd! Lämnade av barnen hos pappan efter filmen och pojken och jag stack hem för lite mat. 

Kvällen tog mig upp till Vail med Lovisa och louisa där det är konsert, nämligen US Open här nu, så fullt med folk och det blev lite fest. Tests lite nya klubbar och hade kul! 

Ska försöka uppdatera bloggen oftare hehe.. 

Nu ska jag njuta av solen. Love. 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR