Can dogs really drive a car??

OMG, the dogs are driving the car!! One is doing the pedals and one the steering wheel!!

De små pojkarna fick följa med för en gångs skull i bilen när vi hämta upp flickorna. Helt hysteriskt blev det, men de är så mysiga. Och behöver jag ens nämna hur ur gullig min lilla Izzy är?? SÅ himla fin. Blev trots allt en bra dag även fast jag inte fick åka skidor i solskenet!
Hade mysigt med Izzy hela dagen och när jag hämta upp flickorna var de så duktiga och gjorde läxor och tog ett bad utan problem! Blev dock lite tårar och problem när Jake och Court åkte, men så är det väl att lämna mamma! Tycker inte heller om att vara utan lilla mammsen, så vet hur det känns! (Inte utan dig i heller pappsi)
 
Kvällen ägnades åt lite Skype med Emelie i New York, au pair prat är alltid skönt att diskutera med någon i samma situation och även från samma lilla håla i hemlandet! Chillar lite framför Nashville, planerar morgon dagen och planerar till LA, 3 dagar kvar!! Wooohoo!
 
Huvudvärk hela dagen, blää... Och ett jäkla bett på mitt ben som håller på att döda mig av hur mycket det kliar.........
 
Sova, ja tack! Klockan ringer inte klockan 6 imorgon ska jag säga! Sköööönt, sova så länge jag vill!
 
God natt, Love!



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR