Bus tour!

Julia Roberts hotell i Pretty woman!
Utsikt till Hollywood skylt!
Bruna Mars hus!
Bar från Sex and the city.
Tom Cruises hus!
David Beckhams hus, woho!
Beverly Hills hotell!
Huset där Michael Jackson gick bort.
"The Wizards hus"

En massa massa bilder ifrån min roliga buss tur. Rätt häftigt att åka runt och se kändisars hus och även se en stor del av LA. Hade ju egentligen planerat att gå denna rundan, men benen var för trötta. Så var faktiskt perfekt med en busstur. Vår guide var rolig och utan sällskapet vi hade på bussen hade det inte varit lika roligt, hamnade i rätt buss om man säger så.
 
Inser nu när jag läser allt i efterhand hur dåligt och konstigt jag skriver? Jag tänker inte riktigt på hur allt låter utan skriver bara vad som kommer upp i min hjärna, nu kan jag ju också skylla på att jag är rätt så trött....



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR