Birthday boy!


Happy birthday big boy!
Min lilla sötnos fyllde ju 6 ar harom dagen, sa denna sondagen spenderades att fira den lilla rackaren. Vaknade upp runt 9 och horde massa skrik och han var hemma!! Dags att sjunga, oppna massa paket och sjalvklart den fantastiska pannkaksfrukosten!
 
 
 
Gleenwood hotsprings!
Efter frukost och lite chill drog vi oss sedan vidare mot Gleenwood springs, first time for me i Gleenwood woho, for att bada i the hotsprings. Det var sa harligt, solen sken, ca 40 grader i vattnet och vi bara hade saaa kul! Det ar sa otroligt vacker har ute, the Canyons som man kor igenom, alla trad och allt, sa vackert. Kan inte vanta tills sommaren kommer!!
 
 
 
Och nar vi kom hem blev det sjalvklart party!! Slakt och vanner kom over och det blev lite pulkaparty. Snoklader pa och dags att flyga ner fran backen, in ata lite ostbricka, dricka lite margaritas och sedan tacos!! Blev sa glad nar de sa att det skulle bli tacos till middag, langtat sa mycket efter det. Men sjalvklart tog tacokottet slut sa det blev fisktacos, men det var gott det med faktiskt. Lite mer present oppning, lek och sedan fantastisk glasstarta!
 
En superbra dag avslutas nu med lite film innan jag kommer slockna som en stock. Inte nog med att de har varit lediga en vecka sa har de aven skola ledig imorgon också.. haha. Dock ska jag bara ha lille pagen sa blir nog lite skidakning om planerna haller. Upp klockan 7 imorgon igen... Godnat....
 
Love.

Så härligt det ser ut 😃 och jag skulle gärna byggt med legot som W fick.... 😘

Svar: Ville jag också..... ;)))
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR