They make me smile!






Mina änglar, idag har dem verkligen gjort mig på så mycket bättre humör! 

Vart lite strul imorse och massa saker att tvungna att fixas, och dem bara hängde på och berättade hur mycket dem uppskattade allt jag gjorde för dem, endast ett litet bråk idag och jag är så stolt! Ville bara ge dem en superduper bra dag och massa glass och godis och allt!! Vi hann iallafall med någon timmes lek vid poolen, pizza till middag och avslutningsvis en film! 

Imorgon ska dock bli en bättre dag om jag får bestämma, massa lek vid poolen, god lunch och cykeltur för lite glass! Får hoppas planen kan hålla. 

Dags att planera och sedan sova, godnatt! 
Love. 
? Mamma

Åh kommer du ihåg att ni också lekte med såna små platsfigurer när ni var små ☺️

Svar: Hahaha ja!! Dem är så söta när de leker med dem!! 😚
None None

? Syrran

Du verkar ju inte ha det lite bra... 😍😍😍

Svar: Haha... Inte efter idag!!
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR