Pic from yesterday's concert - au pair girls!



Jag är medveten om att bloggen inte är så rolig för tillfället, inga roliga bilder eller historier att dela.. Händer helt enkelt inte så mycket eftersom barnen är på camp hela dagen. 

Jag går upp på morgonen och tränar, kör de till camp och hem för massa fix. Idag blev det ett långt samtal med Fanny och sedan plugg resten av dagen.. Kul? Nej! Klar? Nej! Lyckades dock bli klar med en vilket var himla skönt, så imorgon blir det att jobba på den sista. 

Hämtade sedan barnen vid 3:30 och drog hem för lite lek och skoj, middag och sedan lägga dem till sängs. 
Nu är jag själv också i sängs och ibte helt redo att gå upp 6 imorgon.... En till dag sen åker jag!!! 

Godnatt, love! 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR