Klimbing wall / zip line!

 
 
God dag!!
 
Idag har varit en full dag, vaknade 6:45 och vart helt slut efter gårdagen! Snoozade 20 minuter innan jag drog mig upp för en T25, dusch och vanliga och begav mig iväg till Lachies hus för flickorna. Tog en lugn morgon och bara chillade, planterade lite blommor och myste i solen.
Vid 1 hämtade vi upp Weston och drog oss ut mot Roundup River Ranch för lite klättervägg och "zipline", vad är det på svenska? Enormt kul och barnen älskade det, upp och ner hur många gånger och självklart fick jag beröm för hur snabb jag var, hehe alltid skryta!! Blev dock inte ensam zipline för mig, Izzy blev rädd där uppe och ville inte åka, så för första gången på Roundup fick vi åka två personer i ziplinen. jag vart nervös men vi klarade det galant och det var superkul!
 
Känns så skönt när man ser hur mycket barnen tycker om en och hur mycket de litar på en, hon kramade mig så hårt och väl ute kunde vi inte sluta skratta!
 
Nu sitter jag i soffan med Courtney och kollar So you Think you can dance samtidigt som jag gör lite läxor... Förberedelse för weekend classen i New York, dags för skolarbete igen, jag har inte saknat dig...
 
Love.
? Mamma

Vilken linbana....förstår att Izzy blev rädd 😁 satt hon fast i dig när ni åkte eller höll du bara i henne? 😘

Svar: Ja, det var lite skrämmande!!
Vi satt fast i vars en lina, men hon satt kringlas runt mig, så jag höll bara henne 😘
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR