I miss you my sister!!




Sitter och skriver min uppsats till min kurs på fredag och kan inte önska mer att min syster också skulle kommit på söndag... Världens lyckligaste att mor och far kommer, men det är ändå en del som saknas. Min stora syster jag saknar dig så!! 

Idag har varit en busy dag! Stress med att få iväg barnen på camp och samla ihop alla saker de behövde, vilket var en del och jaf fick reda på det 30 minuter innan camp började... Men vi klarade det och resten av dagen bestod av massa massa ärenden och städ. Hämtade barnen vid 3:30 och stack till parken och lekte resten av eftermiddagen! 

Lyckats städa garderoben och göra en del saker på datorn, men fortfarande en del kvar. Imorhon blir det läxläsning!! 

Godnatt, love! 
? Mamma

Önskar också att hon kunde följa med 😘

? Anonym

Saknar dig så mycket älskade syster! Men tiden kommer gå fort, snart ses vi <333

Svar: Den får gärna gå fortare!! Saknar dig bästa syster <333
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR