I fucking did it!!




Efter jobb drog jag hem, käka lite snabbt för lite energi och drog mig sedan ut på en löprunda! 

Efter 6 km på morgonen igår och 3km på eftermiddagen, bestämde jag mig nu att jag skulle klara milen och fan gjorde jag det!!! Första gången jag ens testat och jag klarade det, stolt över mig själv. Speciellt med alla de uppförsbackarna jag fick plågas med!! Göras igen snart, dock en annan runda och tiden ska förbättras varje gång!! 

Har sedan dess spenderat kvällen framför datorskärmen åter igen för massa planering för sommaren, håller tummarna att allt funkar som jag vill! 
Även vart det ju daga att bekräfta flyget hem till Sverige, ses i oktober!!! 

För trött för att hålla huvudet uppe nu, så sängdags!! 

Godnatt, love! 
? Mamma

😃👍😃

? Pappa

Kanon, måste kännas skönt, snart ska jag också börja:)

Svar: Känns jäkligt skönt!!
Ja du får se till att börja pappa, kommer gå galant!! :)
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR