Happy midsummer!


Blev en heldag med Macey idag igen! Massa massa plugg och en paus med köttbulls lagning och lite blomsterplockning. Tog sin tid att laga dessa förbannade köttbullar, men goda blev dem och familjen älskade dem! Yes, yes I got it! Dock vågade ingen testa min sås... Men de äter ju aldrig sås här så förvånar mig inte så mycket.
BLev sedan lite plick och plock med att göra dessa kransarna, inte lättaste utan ståltråd och inte de bästa blommorna, men barnen tyckte om dem och det är huvudsaken, speciellt Weston älskade sin och tog till och med den till sin till sitt BMX race. VI hade inte så mycket tid så därför blev det inga lekar och så, men lite midsommar blev det i alla fall! Sverige känsla.
 
Familjen drog sedan iväg på Westons BMX race och jag tog mig tiden att köra ett träningspass och börja min packning inför imorgon.. Illa när man inte börjat kvällen innan..  Snart klar, blev distraherad av Macey som kom på besök för lite mer plugg och lite film. Planet lyfter 8:00, taggad!!
 
God natt, love!



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR