Expect the worst and you'll get the best!










En fantastisk helg har nyss passerat och nu ligger jag i sängen och laddar för en ny vecka! 

Igår drog jag såklart in till Vail och gopro games igen, träffade så många nya härliga människor, lyssnade på bra musik, njöt av solen och drack öl! En himla bra kväll avslutades i avon med ännu mer party med mina nya härliga vänner! 

Idag blev det upp tidigt och drog iväg med Macey, en ny tjej från Kansas. Vi tog en kopp te och körde iväg till Frisco, som är en liten by cirka 50 minuter här ifrån. Vandrade runt, njöt av regnet och snön som fall från himlen... Köpte mina as härliga Guess skor, ohyeah, kollade lite butiker och avslutade i ett tält med en Cola i handen och live musik. En äventyrs dag, konstig sådan, avslutades med lite middag tillbaka i eagle, må säga en av de roligaste middagarna jag varit på på länge! 

Hoppas kommande vecka har lika mycket skoj att bjuda på!! 

Godnatt, love! 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR