B-day party at Roundup river ranch!


Så idag vart det alltså Courtneys birthday. Stressat runt som en idiot för att få allt klart! Blev ett par örhängen och en jättefin ram med lite bilder i, som självklart blev på fel håll och inte upptäckte jag det förrän jag kom hem.... Blommor och ballonger är väl en självklarhet och en tårta är väl ett måste! Efter många om och men och massa gnäll från barnen, beslutade jag mig för att göra en traditionell svensk kladdkaka!! Självklart blev ju inte det som tänkt, inte rätt saker, massa stress och brände skiten ur min hand... Men det blev en kaka med smält grädde x2.... Tillslut ingen grädde och bara jordgubbar, men inget fel för det?
 
Drog och hämtade upp lite kompisar till barnen och drog ut till Roundup river ranch där det skulle vara BBQ och carneval. Barnen sprang som vanligt runt och lekte hej vilt och carnivalen var superbra, massor med olika saker och barnen bara älska det. Fin kväll och varm kväll, enligt mig en superbra kväll. Med avslut hemma med tårta och presenter!
 
Nu är jag så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen... Ska även upp 6;30 imorgon så gör mig inte på bättre humör.... Ser framemot en superbra dag imorgon hoppas jag! Massor med sol!!
 
God natt, love.
? Mamma

Så fin bild på dig och courtney 😍

Svar: Jag vet jafg gör hela bilden 😍
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR