What a great begining of the week!


Vilken dag, klackarna i taket!
 
En amazing dag med mina små sötnosar har nu passerat. Drog och lämnade Eva och Lily på camp på morgonkvisten medan jag hängde i parken med Izzy och Weston, åkte zip line och jagade skor i floden. 3 timmar spenderades där och jag hann läsa ut min bok, the fault in our stars, himla bra bok och måste bara se filmen snarast!
 
Åkte hem för lite lunch och drog iväg till poolen för någon timme med Delphine. Sola och bada innan stormen drog in och jag slutade jobb. Lite tvätt och fix och sedan skulle det bli dags för läxor, men bästa Ismar ringde ju istället och nu 2,5 timmar senare har jag skrivit en rubrik... Får väl ta tag i det imorgon istället och dundra alla tre uppsatser. Nu ska jag snart ta och sova och rota bland Courtneys gamla böcker för att hitta något nytt att läsa. Hoppas på sol imorgon!!
 
God natt, love.
? Mamma

Faaanny!!!!!!! Skärpning med läxorna! (😉)

Svar: Jajajajaja........
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR