They are joining the Swedish team!







Började dagen hur bra som helst med träning och god frukost med Macey. Drog sedan iväg till flickornas pappa för lite jobb, lek hemma och sedanniväg för att köpa detonationer för inorgon, lite park häng och sedan skulle jag få en liten paus medan de hängde med pappa och vänner. Men blev att packa och handla och springa runt och fixa massa för familjen för ikväll. 

Alla fyra barn kom tillbaka runt 4 för lite art and crafts och nu hänger vi lite vid poolen och väntar på att massa vänner ska komma över hit och jag ska sticka iväg på fyrverkerier med mina vänner! 

Vill ju säga att barnen blev galna när de såg deras lilla överraskning i stugan. Sverigetröja och svenskt godis och igen lät mig smaka..... Ha galna ungar haha 
Tackar mor och far:* 

Love. 
? Anonym

Ser ut som tröjorna passade 😃

Svar: Perfekt!
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR