Sunday, Sunday!




Älskade söndag, du sprang förbi! 

Imorse blev det lite jobb, mest hänga med kidsen och packa inför barneysJoy som vi drar till  imorgon! 
Mot eftermiddagen tog jag tag i datorn och gjorde klart och skickade in mina läxor, jag bokade även en ny weekend Class i augusti i Denver, så dags för nya läxor igen! Tar aldrig slut... 

Jag drog sen mot kvällen ut för en lång hike med Macey, 7 km fullgjorde vi, och ni kan ju se på bilden hur vackert det är här och hur äckligt... Gissar på ett rådjur? Att Mountain lejonen var i farten kanske? Vad tror vi? 

Sen jag kom hem har jag ju enbart packat mina egna saker och försökt klura lite om de nys läxorna, men datorn vill inte som jag idag. Så dags att måla naglarna och gå till sängs så jag ät pigg inför imorgon!! 

Godnatt, love. 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR