Starting with an awesome evening, ending terrible with a fuck cricket...






Sååå, jag åkte ju över till Macey och som vanlig har vi en blast. Laga lite mumsig middag, gick på en liten snabb hike upp bland bergen och satte oss sedan framför en as ball film, this is the end. Blev enbart lite läxor gjorda eftersom trögskallen inte kom ihåg lösenordet till internetet... 

Nu kom vi nyss hem till mig istället, tomt hus så vi bestämde oss för en sleepover. Första vi ser är en äcklig stor jävla gräshoppa på väggen!!! Och ingen av oss vill ju självklart ta den så vi börjar kasta skor och tillslut får jag in en fullträff, men vi får ju ny panik attack för nu hoppar den ju runt på golvet... Tillslut är jag modig och får död på den... Hetsigt slut på en kväll, men vi överlevde och nu är vi redo för bed! 

Godnatt, love! 
? Mamma

Stackars gräshoppa...😔🐛(vet att det inte är en gräshoppa) ⛪️😔

Svar: Nä äcklig gräshoppa :((
None None

? Mamma

Stackars gräshoppa...😔🐛(vet att det inte är en gräshoppa) ⛪️😔




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR