Some shoots from the week!






















Några favorit bilder från dagarna som gått här i barneys! Lyckades få in alla bilder på min lilla padda efter lite smarthet av mig och Courtney tillsammans, en fantastisk sladd som hon har där man enkelt stoppar i minneskortet och för över till paddan, Woho. Lite bra bilder för er!! 

Idag hade vi en rätt simpel dag med lite beach på morgonen, hem för lite lunch och sedan iväg till poolen för resten av eftermiddagen. Jag fick in en 5 km löprunda mitt i den varma solen också, innan det va dags för de vuxen att gå på middag och resten av oss käka lite middag och begav oss ner till beachen för den vackra solnedgången. Synd tog myggorna över oss, där av inre så bra tålamod på ungarna och där av inte de finaste bilderna haha, sprang runt och va löjliga på stranden och fångade även lite grodor. Hem och avsluta med lite film innan det va läggdags. 

Verkligen hur underbart fint här som helst, må säga jag saknat beachen!! 

Godnatt, love! 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR