Little birdie stuck in the window



En liten fuling från Massachusetts i brist på bilder! 

Idag har varit en dag fylld med ärenden, hann med ett T25 pass imorse innan jag skjutsade hem Lovisa och fick även in eb 5km spring runda, på förbättrad tid! Men sen blev det dags för alla möjliga ärenden och telefonsamtal innan jag hämtade upp ungarna och lekte lite innan dansträning, en runda till walmart blev det också, och ännu fler ärenden för mig medan de dansade. Stack sedan en liten sväng till parken innan det va daga för dem att gå till pappan. 

Nu är jag hemma ensam, datorn på, pretty little liars på tv och projekt få ut fågel från huset... Sitter i fönsterkarmen högt uppe i ett fönster och har panik, men inget funkar.. Attans! 
Ska börja projekt göra om blogg nu till lite sommarbilder, inte lätt tips? Tack! 

Ska i säng tidigt idag för imorgon blir ännu en jobbig dag! 

Godnatt, love! 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR