Happy birthday Jake!!




En väldigt upp och ner dag har nyss passerat och jag är helt slut efter enbart 5 timmars sömn, en förmiddag vid poolen, en eftermiddag vid stranden, skinande sol och 30 grader och även en bbq för att fira Jake och Justin nu på kvälls kvisten. Men det är väl så det ska va på semester, njuter av lite sol och värme och massa lek med mina sötisar! 

Gjorde ju även bbq festens festtrick, att springa in i dörren är väl inte typiskt mig, inte nog med det så gick den ju även isönder, tur det inte va glas... 

1 dag kvar här på barneys joy och jag aka njuta till fullo!! 

Godnatt, love! 
? Mamma

Izzy ser lite frusen och blå ut om läpparna tycker jag 😬

Svar: Det var hon, var ju lite kyligt i vattnet och lite blåsig så 🌞✌️
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR