Friday, Friday, Friday!


En underbar fredag har nyss passerat. Vaknade upp och tog en lugn morgon innan vi drog oss mot Vail där Lily och Eva skulle se någon konsert, inte super intresserade men de hade det bra. Under tiden tog jag Weston och Izzy till en fantastisk park där de sprang runt så sött och lekte med varandra. Käkade lite lunch och hade kul. Hämtade upp Lily och Eva och gick genom den fantastiska blomsterträdgården de har här, underbart vackert med vattenfall och hela köret. Lite mer lek i parken med alla fyra innan vi drog oss för glass. Och självklart när jag för en gångs skulle unnar mig en, får jag lämna tillbaka den för där är två hårstrån i... Idioterna gav mig bara ett; okej förlåt... men men, inte ment for me to have ice Cream.
 
Vid 5 tiden droppade jag av tjejerna för lite middag och farmor och farfar medan jag tog Weston till The fair och rodeo. En marknad med massa karuseller, matstånd och en show med massa djur. Jag ville se showen men Weston ville springa runt och spela spel. Hade det superkul och så glad jag fick lite ensam tid med min lilla påg. Alla trodde nog vi var galna så som vi sprang runt och jagade varandra. Nattade sedan alla barnen här och nu kan jag äntligen också gå till sängs, 15 timmars jobb idag och jag är slut... Inte nog med det så ringer klockan 3:45 imorgon, dags för Photoshop uppe i bergen för familjen.. och man tackar väl inte nej till att följa med och kika!!
 
God natt, love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR