Everything at once






Woho jag är äntligen i sängs! Idag har varit en hektisk dag, ärenden hit, ärenden dit, samma stress... Och allt annat och lek med barnen imellan! 

Sista sakerna för izzys kalas imorgon var tvungna att fixas, sista sakerna för star gala behövde fixas, snart är veckan över och det ska bli skönt! Som ni ser blev det lite picnic på köksbordet efter vädret inte tillät det utomhus, även stora bak projekt sattes igång för min del! 

Kvällen skulle bli kul med massa vänner, men så blev det inte, trötta ch tråkiga så gav mig hem istället där Courtney var redo för massa sång och dans, så må väl säga den blev roliga ändå! 

Nu är jag dock redo att sova och laddar inför kalas imorgon, woho! 

Godnatt, love! 
? Mamma

Duktig du va som uppdatera ändå fast du var trött 😘

Svar: Vet jag väl!! alltid dukig, allt för dig mammsi
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR