Dancing with the stars gala!

 

Och den galna veckan är över..! Igår var det ju dags för Star gala och barnen och Courtney var ju nervösa och stressade inför det. En full dag med massor att göra för att allt skulle bli perfekt. Blommor, skyltar, sy klänning (Courtneys dansklänning... Läskigt!) och att få flickorna redo och även mig själv. Vi klarade det och det blev så lyckat. Courtney var fantastisk och barnen gjorde ett fantastiskt jobb.
 
Detta är då alltså en gala för att samla in pengar till vår valley så alla barn kan ha det så bra de bara kan. Denna organisationen gör ett fantastiskt jobb och jag var stolt över att får ta del av deras gala!
 
Efter alla dansuppvisningar tog jag barnen hem till deras respektive och sedan tillbaka för lite party. Alla, mest gamla, uppe på scenen och skakar loss. Partyt tog slut vid 11, men dock inte för oss, party at Roach som alltid. Dans, sång och mat hela kvällen! Tillslut orkade jag inte trycket mer och fick bege mig ner till sängs. Skönt nog fick jag också lite sovmorgon idag och har redan avverkat ett träningspass och ska snart ut på lite ärenden innan jag beger mig för att hämta barnen!
 
Love.
? Mamma

så fina ni var allihopa :D

Svar: Visst va dem söta!!
None None

? Mamma

INGEN uppdatering!!!! 👿

Svar: Blogg funka inte.......
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR