Chiccccch chicccch, chicken!


Finally in bed!!!
 
Alla barnen hade camps imorse, så det blev en himla massa körande fram och tillbaka för att få alla på plats i tid, but we made it. Izzy och Weston hade ett Nature camp där de fick rida ponny och hålla kycklingar, kunde inte varit mer perfekt för dem!
 
Jag tog mina två timmar ledigt och drog till gymmet. Lite cardio och mage innan jag gick ut för några längder i poolen och några minuter i bubbelpoolen, skönt att bara få njuta och ta det lugnt. Blev ju andra träningspasset för dagen så kändes skönt. Hämtade upp barnen vid lunchtid och åkte bara hem och lekte resten av eftermiddagen. Eva hade fotboll på kvällen så blev en tur ut där innan jag drog på au pair möte. Enbart jag och Delphine som kom, men vad gör det..
 
Lite städning och organisation för imorgon och nu är jag redo för att fortsätta med läxorna.. Ska i alla fall försöka komma i sängs tidigt, för imorgon ska man upp klockan 6:15 för att hinna träna innan jag måste väcka ungarna 7:30 och sedan jobba heeeela dagen till 9... Kommer vara trött, men sommar är sommar...
 
God natt, love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR