Beach / hermit crabs / kisses!










Ännu en fantastisk dag på Barneys joy har passerat. Sov länge imorse igen och drog iväg på en snabb promenad innan kidsen vaknade. Frukost och hela fallerullan innan vi drog oss ner till beachen. Stora vågor och må säga att jag och ungarna va i vattnet inprincip hela tiden och hoppade i vågorna, älskar denna tiden med dem fantastiska fyra barnen. Jake och Courtney kom ner lite senare och vi gick över för att leta efter lite hermit krabbor istället, perfekt dag på stranden. 

Under kvällen blev det lite bbq med alla syskon och hela släkten som bor här på farmen och massa spring omkring och jaga barn för mig! Nu har jag lagt barnen och fått hur många pussar som helst, så lite läsning och sedan bed för mig med!! 

Argentina i final!! Spänd för lördag. 

Godnatt, love. 
? Mamma

Det ser ut som ni har hela stranden för er själv 👍❤️️

Svar: Ungefär har vi det! 👍❤️
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR