A storm is coming to us...






En lång lång dag har passerat..12 timmars jobb och hade dessutom en tråkig morgon med barnen med massa bråk och skrik hit och dit, lång time-out fick dem iallafall, men det händer väl alla syskon.... Förutom underbara mig som alltid är snäll! 

Vi glömde förmiddagen och käka lite golunch innan vi drog ut för lite ärenden och en vända till poolen. Även om inte det varade länge förrän stormen kom in, attans bananer... Middag och vanlig rutin innan Lovisa kom på besök med en liten film. Blev inte mycket sett av filmen eftersom vi alltid tramsar oss som vanligt, inga vackra videos och bilder ikväll inte... 

Ligger nu gråter till min bok jag läser, the fault in our stars, sjukt bra bok och vill ju aldrig sluta läsa! 
Måste ju också påpeka hur min dag vände och jag blev på bättre humör när jag fick ett brev i posten. Fina vän jag saknar dig, tack tack:*

Ett kapitel till av min bok sen är det läggdags och ladda för fredag! Woho 

Godnatt, love 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR