A long day at la playa!






Godkväll, redo att sova? Om ja är! 

En lång och varm dag spenderades på beachen, pannkaksfrukost med mina små sötingar och efter det spenderade vi hela långa dagen på stranden med hela Jakes familj och alla barn hit och dit! Mycket lek och skoj, både i vattnet och i sanden. 

Kvällen skulle bestå av en kul kväll med mig och åtta ungar, men en annan barnvakt kom också, så en kul kväll ändrades till en kaos kväll. Hon hade ingen som helat koll på regler för hennes barn, vilket satte mig och mina sötisar i problem. Men det blev lite kvällsmiddag, en vända till poolen och en film innan kaoset bröt ut. Nu sover nästan alla iallafall och jag ska också lägga mig i sängs och förbereda för en ny dag imorgon!! 

Godnatt, love. 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR