A full weekend of fun!


God morgon och välkommen en ny vecka. Varit rätt upptagen i helgen och därför har bloggen fått lida lite smått, sorry....
 
Söndag morgon var jag som sagt upp 8:30 och redo för en photoshoot. Vi tog oss högst upp i bergen, kalla, trötta och redo att somna om igen. Allt var redo och barnen var uppe och sprang när vi fick beskedet att dra oss hem igen.. Himlen var inte tillräckligt fin, så det blev ingen photoshoot och att vara uppe så tidigt var helt i onödan. Vi drog oss istället för lite god frukost, en mumsig omelett för min del. Lite fler ärenden och sedan bar vi oss hemåt för lite nap time.
 
Jag å andra sidan hämtade upp Lovisa och drog oss på en roadtrip till Denver med våra silverthorne kompisar. Lite shopping och chill innan vi drog oss till tivoli, Elitch tror jag den hette. Blev inte många karuseller åkta, men vi hade satans kul ändå. Första gången i Denver och den blev bra! Vi drog hem till killarna i Silverthorne för lite party och morgonen efter var vi trötta, jag hade ju varit uppe i mer än 24 timmar... attans. Men vi tog oss en god frukost innan Lovisa och jag drog oss för lite mer shopping, eftersom den i Denver inte var något att hänga i julgranen... Poolen en stund och sedan BBQ hos killarna på kvällen. Vart hemma runt 10 och må säga att jag verkligen däckade direkt. Sista helgen med min Swedish girl, attans vad ja kommer sakna henne här. As kalas kul helg! Nu är jag redo för ny vecka!!
 
Love.
 
? Mamma

Jättefina bilder på dig och familjen 😘 men vem är den skäggiga gubben? 😜

Svar: Matt, kompis ;) hahaDu kan va lugn haha, 23 år bara, flyttar till Sverige snart ;)
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR