A dip in the pool!






Godnatt/godmorgon!! 

Var uppe med tuppen idag och körde direkt igång med min träning, tufft men skönt! 
Drog mig sedan mot flickornas pappas hus och var så excited att träffa My girls och tur nog var de väldigt glada att se mig med!! 
Vi chillade mest på morgonen, lekte lite och käka lunch och sedan var det daga för poolen! Hade så mycket kul, izzy lämnade mig nästan aldrig ifred, satt i mitt knä, satt på mig och var vid min sida hela dagen, en perfekt första dag att komma tillbaka till, synd att min lille påg inte kunde vara där dock! 

Vid 5:30 när det var dags för mig att sluta jobba drog jag tillbaka till huset och fixa lite saker som behövdes göras innan saknade Macey kom över och chillade. Vi hängde med courtney, åt svenska köttbullar och njöt av den enormt underbara sommarvärmen som vi har här, 30 grader hela dagen! 

Kom nyss ner till sängen och är så redo att sova, så slocknar väl direkt när jag är färdig med detta inlägg, såååå... 

Godnatt, love! 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR