8150 Urban Dance Challenge



Kära tisdag, idag var varit en bra dag! Förutom för 1 minut sedan när du slängde bort hela mitt inlägg... 

Fick en liten sovmorgon idag, men vaknade såklart änfå 7:30 och var redo för träning och massa uppackning och tvätt. Började inte jobba förrän 12, så klämde in ett långt samtal med manda och ett kort med mor och far. Skönt att få ha morgonen ledig och göra ally i sin egen takt. 

När jag hämtat upp flickorna drog vi oss och gjorde oss redo för eftermiddagens bravader. Ett lutet Skype samtal med en au pair från Danmark, vilket inte va så intressant för flickorna haha. Senare drog vi iväg för lite dansträning, flickorna ska nämligen vara med och dansa i star gala, en välgörenhetsshow som även courtney ska dansa i, drog för lite middag och sedan började det roliga. 

Kvällen vart ju soksklart dagens höjdpunkt. Courtney hade fått några VIP biljetter till en hip hop tävling i Vail. 6 crepes dansade om att få vara med i dance tv i Augusti. Även några grymma bboy dansare var uppe och tävlade km pengar. Sjukt häftigt ich grymt duktiga dansare. Inte nog med vilja domarna var också..; 


Performance Judges
*Moncell Durden - gjort koreografer för Michael Jackson!! 
*Emilio "Stretch" Austin
*Chris "Pharside" Jennings
*Ronnie "Ruen" Navarro

Grymt häftigt och så glad att jag fick gå!! 

Nu är jag helt slut efter en lång dag och efter att försökt döda en spindel i cirka 20 minuter.... 

Godnatt, love. 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR