4th of July celebration!


Kan erkänna att uppdateringen inte har varit så bra de senaste dagarna, men fullt upp, livet rullar på bra liksom!
Kan börja berätta om min härliga torsdag, efter att jag jobbat klart stack jag hem till Macey med Natani och gjorde oss redo för en galen kväll. Vi tog oss ut till Vail där vi mötte upp flera tjejer och satt ner i gräset och kollade på fyrverkerierna som var för kvällen. Efter lite prat och skratt, drog vi sedan till Loaded Joes i avon för lite party. Må säga det blev en bra kväll med dans, härlig musik och härliga vänner.
 
 
Min fredag var ju sedan spännande. det var 4th of July! Hur stort som helst här i USA och jag var så klart spänd. Upp klockan 7 på morgonen och iväg och hjälpa barnen blir redo för dagen, och hur snygga va dem inte?? Vi syndade oss sedan iväg för paraden som skulle gå i Vail. Perfekta platser och kul var det, barnen samlade godis och jag höll ögonen öppna för Weston och Jake som var med i självaste paraden med Jakes jobb, "cykeln" på bilden är en Quiet cat, till för när du ska jaga. Roliga var vi också som hade fixat vatten ballonger som vi kastade på dem! Efter parade hänge vi runt lite i vail och njöt av fint väder och allt härligt som hände på gatorna.
 
 
Lite senare mötte jag upp med tjejerna, tog det lite lugnt, käka middag och lite drinkar innan vi begav oss tillbaka till Eagle för lite fyrverkerier ikväll igen. Denna gången på ett lite annorlunda vis, mitt ute i ingenstans sittandes bak på bilen, så fint var det!
Efter fyrverkerierna drog vi oss till en kompis hus för lite hemma fest. Beerpong, kortspel och ett härligt gäng människor. Kvällen blev lång och vi hade superkul och självklart med det sleepover med Macey efter! En bra första 4th of July som jag hade höga föväntningar om. Hade hoppats på lite mer, men ska inte klaga eftersom vi faktiskt hade jäkligt kul!!
 

Idag blev det en liten hangover day för oss alla. Men vi lyckades att "pull it together" ändå, en sväng bort till Adams rib för lilla Vivi som fyllde 1 år idag. Drog sedan med tjejerna till SIlverthorne för lite äventyr och shopping. Behövde kanske inte nödvändigtvis handla något.. Men hittar man så hittar man.. Och outlet + 4th of July rea så kan man ju inte riktigt hjälpa sig.. Blev en liten bikini, lång klänning, sandaler, solglasögon och en liten väska, mest av det nödvändigt enligt mig!!
Kvällen nu har jag spenderat att packa upp för familjen från deras mini trip och bara legat i sängen med datorna. Sökt lite kurser för när jag kommer tillbaka till fina Sverige, bloggat så klart.., och slutföra mina läxor för kursen jag gjorde i New york! Så nu är det bara att fortsätta innan jag ska bädda ner mig i sängen framför en film!
 
Love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR