3 months and I'm back in Sweden!




Jaha, då har en till dag passerat och jag har nu exakt 2 månader kvar av jobb hör i Colorado innan jag beger mig ut på ärenden och sedan hem till Sverige!! 

Hade en rött hyffsat dag idag,  fick lite sovmorgon och ett härligt träningspass innan jag drog mig ut för lite ärenden och eb liten snabb fika hos Lovisa. Drog sedan iväg på lite lunch med flickorna och courtneys pappa innan vi skjutsade sv honom på flygplatsen. Vi drog hem och hade en rolig eftermiddag, säger utklädnad, dans, music och videoinspelning! Bilder på det kommer imorgon, men kul må jag säga stt vi hade. 

Kvällen spenderades med härliga tjejer i Vail på våra gratis konserter och sedan lite party efter! 30 grader ända in till 8 på kvällen så att sitta ute på gräset och lyssna på musik säger man ju inte nej till! Sängs nu! 

Godnatt, love. 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR