Where to go?


 
Som många av alla mina få bloggläsare redan vet, så har jag valt för en vecka sedan att gå in i rematch. Rematch menas med att jag går in i samma matchingsprocess som jag var i innan jag kom till NYC, alltså jag ska byta familj..
Har funderat på detta länge och kände nu att detta var rätt tillfälle. Jag känner att jag inte kan vara min själv i denna familjen och det är inte lätt att vara någon annan som du inte vill vara i ett helt år. Så nu hoppas jag att jag kan hitta en fantastik värdfamilj som jag kan avsluta mitt år i.
 
Det är väldigt skrämmande och nervöst, men samtidigt spännande att vara i denna situationen. Det är 50/50 chans att jag åker hem till Sverige, vill jag det? Nej! Men samtidigt får jag se det som en ny start, förhoppningsvis kommer jag på en annan plats av Amerika och jag får uppleva nya saker. A new beginning.
 
More update när jag får några besked!!
 
God natt, love!
? Pappa

Jag läser den varje dag, det vet du :)

Svar: Det vet jag pappa :*
None None

Jag också flera gånger om dagen 😃

Svar: Nä, du läser aldrig....
None None

? Helena

Hihi jag önskar min son hade en blogg...

Svar: Jag med! Vi får försöka övertala honom!
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR