Sune. Sune!



Kan inte sluta skratta åt denna gulliga lilla varelse. Syrrans nya söta kisse, Sune! 

Ännu en dag har passerat, tisdag redan.. 
Hann med ett skönt gympass och även lite solarium på förmiddagen innan barnen kom hem vid 11:30. 
Eftersom det blev en snöstorm idag, 5 cm snö.. Så sluta barnen tidigare. Gjorde inget för mig eftersom vi faktiskt har haft en rolig dag. Lite gymnastik och skratta, lite vatten experiment och mysfika med varm choklad. 

Angående min rematch så går det lite si sådär, håller hoppet uppe och håller alla mina tummar. 

Nu paradise hotel och sen lite underbar sömn!! 

Godnatt, love. 
? Ellen

Så söt!
Hur är det med dig Fanny? Är du i samma familj eller har du bytat? Hoppas du har det bra :)

Svar: Det är bra tack! :) jag är fortfarande i samma familj vilket är rött jobbigt :/
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR