Snoooooki!

 
Denna dagen kunde verkligen inte bli bättre!!
 
Hade en skitbra förmiddag med min flicka, när jag slutat stack jag med Jaqcui för Snookis boksignering!! As coolt, hon är så gullig, och självklart fick Jaqcui upp en konversation med henne, vem annars liksom! Dock om spindlar? Menmen, jag fick mig också en liten konversation med henne och efter att pratat med oss båda valde hon att hellre åka till Sverige! Avis syrran? ;)
Väl tillbaka i huset skypade jag med min nya värdfamilj i Colorado, barnen är sååå underbara, kan inte bli bättre, längtar verkligen så mycket och imorgon får jag förhoppningsvis min flygbiljett!! Exciiiiiited!
 
Kan ju även nämna att idag firar jag 4 månader i USA, ja 4 det är galet. Tiden har gått så fort och kan inte förstå att jag enbart har 2/3 kvar av mitt år här. Crazy!!
 
Nu väntar jag på att få höra planerna för imorgon, för flickan är fortfarande sjuk.. Hade ju planerat att åka in till city eftersom det kan vara min sista chans.. men vi får helt enkelt se hur det löser sig!!
 
Pretty Little liars efter lite packning, sen ska jag sova!
 
God natt, love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR