Quiet and warm!




Paus.. Unnar mig ett varmt och tyst bad, med små hundar som sällskap! 

Jobbat sen 6am, alltså 13 timmar. Var meningen att jag skulle följa med barnen till skolan idag och lära mig alla rutiner och även lyssna på flickornas presentation om Australien. Men efter en stressig morgon och en bit påväg till skolan, svänger vi om och skolan är inställd, big big snöstorm, vägarna var helt snöade och is under, rätt läskigt. Det är en big deal här i Colorado när skolan stängs, för skolan har nästan inte varit stängd på 5 år.. Och min första jobbdag, blev skolan inställd! 
Vi organiserad om allt och satte ihop en superplan för dagen. Började med att bara chilla och leka, sen tog vi oss bort till everything store och köpte lite pyssel för att göra lite valentinescard och valentinesboxar för skolan. Vi tittade på film, åt lunch, var ute och lekte i snön och hade en mysig dag. Barnen är super, har dock en känsla av att bli lite gnälliga, men det är ungar. 

Imorgon är skolorna också stängda, så förhoppningsvis får vi en lika bra dag då! 

Nu ska jag läsa en bok och bara njuta av det tysta och varma badet, skönt att koppla av efter en hektiskt dag! 

Godnatt, love. 

Verkar som om du kommit till en skön familj. Det är du värd. Hoppas du får njuta av bra skidåkning snart oxå.

Svar: Har kommit till en jättebra familj! Tack Pernilla :)
Ja jag hoppas det, förmodligen i helgen, annars nästa helg for sure! :D
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR