Pranna brunch!


En lördag som inte helt blev som den skulle? Hade förväntat mig en heldag i city och bara strosa runt och njuta av den fina staden, fixa mitt hår och lite annat!
 
Istället tog vi inte tåget förrän 1? Åkte till en av de mest kända bruncherna, Pranna! En brunch här är en anledning för att bli full på dagen? Men vi går dit endast för gratis mat och dricka hehe. Går man med en promoter här innebär det att allt kommer vara gratis, man får ett bord och massa god mat och dricka serveras, perfekt! Timme senare dras borden bord och det är dags för party, kl 4 på dagen? Klubben stänger sedan klockan 7 redan och man får gå någon annanstans. Men så blev det inte riktigt för oss.. Satte oss på Mc Donalds och tog tåget hem klockan 10? Inte riktigt hur jag har sett min dag. Även om vi hade jättekul på Brunchen, så hade jag gärna gjort någon innan eller efter för att utnyttja dagen mer. Nästa helg är det heldag i city, längtar!!
 
Är nu i sängs och försöker planera för en skitur imorgon? Har great friends, men de är inte de bästa på att planera...Håller tummarna.
 
Godnatt, love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR