Packning??



Sitter hemma och har tråkigt.. Har ingen möjlighet att dra någonstans, kan inte ut och springa för bara massa is :( blev lite magövningar iallafall och ett försök i att packa.. Båda mina väskor är proppfulla och jag har allt detta kvar.. Går bra? Nej, bara arg nu :( 
? Anonym

Äntligen! Har varit så nervös att jag inte vågat skriva, jätteskönt att du hittat en ny familj. Och Colorado låter riktigt spännande. Visst kan du åka skidor där. Eller? Vi åker till Thailand 30 jan, i 4 veckor...... Ska bli riktigt skönt, håller koll på dig. Kram moster

Svar: Ja äntligen! VArit en tuff period, men äntligen hittat en jättegullig familj! :)
Jadå, bor 30 min ifrån jättebra skidåkning och även 1,5h ifrån annan :) så skidor varje dag!!
Jag är avundsjuk!! Sola för mig med medan jag är i kylan haha!!
Stora kramar!!
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR