My beautiful New York City!



Onsdag idag, vilket egentligen skulle vara min sista dag i rematch. Har varit himla nervöst dessa två veckorna och fortfarande vet jag inte helt vad som händer. Hoppas och ber att jag stannar och får en bra värdfamilj där jag kan avsluta mitt år, men som sagt, vet ingenting än. 

Dagen idag började med att barnen började skolan 2 timmar senare pga av "snöstormen" som härdar här i chappaqua. Japp det är svin kallt, men så är vintern! Så där försvann min rast, men hann iallafall med ett härligt gympass. Resterande dag var inte så spännande, lite läxor, lek och mat. 

Som vanligt är det PH på min iPad och snart ska jag sova. Får dock sovmorgon en timme imorgon för lilla flickan är sjuk.. Så där försvann rasten igen.. Gör inget för imorgon kväll ska jag se Snooki, förhoppningsvis, avis syrran?? ;) 

Godnatt, love! 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR