Last night out!





Igår var kul! Vi började våran kväll på hotell Iilium, tråkigt nog var där rätt dött och inte så roligt, drog oss därför till Pink Elephant, som vanligtvis är superbra, men igår sög det såklart. Tillslut drog vi till ett säkert ställe, Le Souk, allt bra med härlig musik och massa folk, där började vår kväll! 
Var hemma sent/tidigt vad man nu säger och det är en natt att minnas, min sista utekväll i NYC är gjord, förhoppningsvis kommer jag tillbaka snart! 
Och jag undrar ju faktiskt, city that never Sleeps? Times' Square som aaalltid är fullt, var helt tomt, endast vi som vandrade på gatorna. 

Nu är jag rätt irriterad, mina finaste vänner jobbar såklart och de jag hade planer med skippar som vanligt, jag vill ha en sista helgdag i city, är det så svårt att begära? Får se vad som händer. 

Love. 




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR