I'm not ready for the cold.




Nu är det äntligen kväll och dags att sova. Har så längtat till sängen idag! 

Svinkallt -10 grader, man vill inte ens gå ut!! För kallt!! 
Inget gym idag, istället möte med min lcc och fika med Jacquie. Nu ikväll har jag pratat med fina Fanny i nästan 2 timmar, skönt att prata av sig lite, och nu daga för paradise hotel sen tusan är det dags att sova!! 

Har även beställ hem ett speciellt te som ska hjälpa dig gå ner i vikt och ge dig mer energi, fittea, hoppas det kan funka!! 

Godnatt, love. 
? Dlo

Hej! Funkade fittea ? Jag vill beställa den också till min mamma, men jag vill vara säker först!:) har du gått ner i vikt?

Svar: Hej! Kan säga att jag inte gjorde mitt bästa när jag använde det, var i en väldigt dålig position och mådde dåligt, så kan inte riktigt svara på det tyvärr! Men värt att chansa kanske om du känner att hon har motivationen till det? Man måste vara strikt med mat och träning. Lycka till
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR