Goodbye Dinner!


Söndagkväll samlade jag alla mina vänner för ett sista hejdå! Käkade god middag på Oldstone och bästa Jaqcui och Gemma hade fixat en söt tårta till mig. Jobbigt att lämna alla vänner bakom sig. Men det var trevligt ialalfall och 9:30 åkte jag hem för att säga hejdå till barnen en sista gång och sedan var det packning hela natten.
 
Måndagen var en hemsk dag, gick upp klockan 5 och taxin kom kl:6 och resan varade ända till 9 på kvällen, alltså 13 timmars resande.. Inte nog med att den var lång, när jag skulle checka in fick jag reda på att min ena väska var rätt mycket övervikt och jag var tvungen att packa om till 3 väskor istället.. Och jag som kämpat hela natten för att få i allt i 2.. Efter några timmars flygning fick jag byta plan i Dallas, springa genom hela flygplatsen för jag bara hade 30 min på mig.. men jag hann! Väl framme i Denver fick jag också panik.. hade 40 min på mig att hämta väskor, packa om till 2 och hitta rätt buss.. Men jag klarade det.
Väl framme i huset välkomnades jag så varmt av mamman och pappan samt mammans syrra. Käka middag och bara tog det lugnt.
 
Idag tisdag sov jag ut, tog hundarna på en promenad och nu har jag precis varit ute och kört runt i området med pappan, inte så stort men rätt mysigt. Super fint med all snö att alla backar runt om kring. Nu ska jag ut och köra lite själv och käka lite lunch.
 
Love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR