First time meeting the kids!



Tredje dagen avslutad. Idag har varit min första halv riktiga dag. Gjorde lite sysslor här hemma och tog de lugnt på morgonen. Vid 11 körde jag bort till min hostmoms jobb, ligger ca 25 minuter här i från i en annan by, Avon. Checkade in hennes kontor, prata lite och gick sedan för lunch. Hon är så himla snäll och varmhjärtad!

Eftermiddagen bestod mest av att ta det lugnt och kika runt lite i huset. Vid 6 kom äntligen barnen hem. Välkomnas med tre flickor springandes och kramar mig, så himla goa! Lite senare kom även pappan och pojken hem. Vi käka lite middag, lekte lite, barnen visade mig vad de tyckte om att göra och sedan var det dags för att sova. Inte nog med att flickorna ville krama och pussa mig godnatt flera gånger, så gav även pojken mig flera kramar, så himla gulliga alla 4.
Har nyss sett ett avsnitt Breaking bad med föräldrana, en rutin vi fått in att göra varje kväll! Nu är jag helt slut och kommer somna vilken sekund som helst.

godnatt, love.

Äntligen Fanny precis som du vill ha det, en familj som vill umgås och barn som vill kramas, ser mysigt ut på bilden, fredag imorgon och lite skidåkning med barnen:) 😘

Svar: Ja precis som jag vill ha det!
Tyvärr blir det ingen skidåkning för det är snöstorm..
None None

Glömde skiva kram pappa

Svar: Haha kram och puss!
None None

? Ellen

Åh hoppas du kommer få det bra här med den nya familjen!! Ser fint ut med all snö!! :D

Svar: Ja tack, de är verkligen super!! :)
Superfint, hoppas jag får åka skidor snart :D
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR