Brooklyn - Williamsburg!

 
Min näst sista dag i stor staden och den blev inte som tänkt. Efter kaos med vänner och planer och allt, så fick jag äntligen sticka in till city vid fyra tiden med min australian girl!
Tog oss bort till Brooklyn och Williamsburg som jag längtat efter att se, men vad var det och se? Ingenting, himla tråkigt och inget bra alls, några coola thifts shops, but that´s it. Drog oss istället upp mot Soho där vi vandrade runt och avslutade på ett värdelöst diner... Inte nog med att jag fick en sunkig hamburgare, utan där var även hår i den... Aja, Jaqcui njöt av sin macka iallafall!
 
Pretty Little liars och snart dags att slumra till. Imorgon är min sista dag här, det är galet... Längtar, men vill inte lämna min stad och min lilla australienare!
 
God natt, Love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR