Australian day!


Ett inlägg som skulle uppdaterats i söndags kväll, men datorna dog 3 sek innan jag var klar.. och laddaren var nerpackad, bättre sent än aldrig!
 
Jacqui och Gemma, mina små australienare! Söta som få hade de fixat en liten Australian day, massa flaggor, ballonger och bäst av allt Kängurun Skippy! Var meningen att vi skulle sitta ute i snön och ha BBQ, men det blev alldeles för kallt så vi slutade på en restaurang för lite lunch istället. Värst av allt var att Jaqcui tvingade mig att smaka Vegimite, som var sååå äckligt, något australienskt skit.. blä!
 
Love.
? Mimmi

Ååå vegimite!! Haha min värdfamilj lever typ på de!
Blir så glad av att se att du har de bra nu :) de är du värd <3

Svar: Haha det är så vidrigt!
Oh tack Mimmi, du är för söt! <3 hoppas vi kan mötas upp någonstans!
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR