4:50 // Shopaholic...

 
 
Har varit en perfekt förmiddag idag. Frukost på mitt favorit diner med Karina, Gini och Frederikke. Efter många skratt och mycket mat slutade det med att personalen bjöd oss på gratis efterrätt och bokade bord för oss på en annan restaurang ikväll där de bjöd oss på fri middag, tror vi är bra kunder...
Efter beslöt vi oss för att åka till Marshalls för de andra behövde handla lite småsaker, och självklart slutade det med att jag shoppade... Hittar man ett par skor för 16$ struntar man inte i att köpa dem och inte iheller biosilks produkter för 20$.. Finns inte på kartan att man lämnar det kvar i affären. De andra sakerna var nödvändiga saker som jag behöver för att överleva vardagen.
Kavaj/jackan är dock shoppingen från igår bara att jag inte hade tid att visa den då, I´m in love.
 
Pretty Littel liars på ipaden och om 1,5 timmar börjar jag jobba..!
 
Love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR