Skii saturday!

Ett gäng älgar kom vandrandes utanför huset igår kväll och jag blev ju helt till mig och tyckte det var as cool och kutade ut för att få en bra bild, ända jag glömmer är att det är is ute och jag flyger pladask på rygg och voltar runt lite,  inte riktigt bra.. klocka sönder.. men jag fick en bra bild i alla fall och älgarna blev lite rädda.. Tankarna gick till dig pappa, min lilla älg!
 
Vi båda höll med om att den första bilden som en främling tog till oss inte var alls bra.. Så vi tog saken i egna händer och knäppte av några smarriga bilder innan vi gav oss hem efter någon timmes skidåkning och lunch och letande efter lunchrestaurang...
 
Låg och drog mig i sängen till runt halv elva idag, bara för att det var skönt att ta det lugnt och inte göra något alls. Men sen blev det banne mig full rulle och ut i skidbacken med min fina mexikanska vän Luisa. Tog några åk,käka lite lunch och några åk till. Nu ligger jag i sängen, bloggar och tittar på melodifestivalen.. suger! Lördag idag, får se vad som händer, känner stort sug för glass...
 
Love.
? Anonym

passa dig skitunge, tur du är så långt borta:)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR