My beautiful littel darlings!

 
Är ddet inte bara sååå vackert? Älskar alla dessa bilder jag tog idag.
 
barnen kom hem lite tidigare så vi hade massor med tid att leka ute i snön innan det var dags för bad/dusch, mat och fixa allt redo inför imorgon. Vi började med att klättra högst upp på det ena berget, åkte ner på vår rumpa och mage och tog oss högst upp på det andra berget, tog lite foton och åkte ner, så fortsatte det ett antal gånger.. Det var jobbigt må jag säga, men det är så vackert där uppe. Som tur var så hade vinden lagt sig lite också så solen sken och vi hade så kul!
 
Ligger nu i sängen och funderar på vad jag ska göra nu och vad jag ska göra imorgon? Känner för ett varmt bad, men ska ut och springa imorgonbitti så är det inte bättre att ta det imorgon egentligen? Jag måste måla mina naglar och mina tånaglar, men hinner de torka innan jag ska sova? Måste kolla upp lite mer om mina collage kurser, men orkar jag verkligen det nu..? Vad händer imorgon, vad händer i helgen? Hur ska jag nå mina mål? Jag har mycket att fundera på, så kanske bäst att avsluta detta inlägget? Sen har jag ju faktiskt en film som rullar på ipaden just nu också.. hehe!
 
Nä kanske dags att sova istället och ta tag i allt imorgon? Varit en lång dag och jag har jätte huvudvärk? Film och sova lter bra för mig. Hoppas ni alla där hemma har haft en bra dag!!
 
God natt, love!
? Pappa

Så fint Fanny vilket kanon väder , ja sov nu och fixa allt imorgon. :) puss på dig

Svar: Ja superfint! Precis vad jag gjorde ;) puss!
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR