I wanna travel the world!



Jag är såå glad! Jag känner efter bara dessa få dagar att detta verkligen kommer bli mitt år! Jag trivs så bra här i lilla Colorado och jag har världens finaste värdbarn! Även om de är gnälliga så är de så underbara! 

Vi har haft en superbra dag idag igen. Tog en liten runda till badhuset, simmade runt och lekte, lite bubbelpool och sedan var det dags för lunch. Åkte till ett super mysigt diner och käka lite mackor. Gjorde lite ärenden och sedan var det hem och ut och leka i snön! 
Resten av kvällen har vi tagit det lugnt, käkat middag och haft lite filmkväll. Nu sover mina små barn och jag håller mig vaken till föräldrarna kommer hem. 

Har en great weekend framför mig med massa skoj och framförallt superbowl!! Excited!! 

Godnatt, love! 

Amen.... ingen uppdatering till mig på söndagsmorgonen 😰

Svar: Förlåt mamma, var så trött :( jag påbörja de ett, men somna :(
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR