How beautiful?




Kan inte sluta uppskatta hur vackert det är här, all snö alla berg och självklart mina små hundar! 

Har varit skönt att ha två lediga dagar där jag bara kunnat ta det lugnt och göra exakt vad jag känt för, + lite sysslor. Se lite filmer, måla naglarna och vila upp mig inför de näst kommande dagarna när det blir fullt upp när barnen kommer tillbaka. Det är så mysigt och kul att ha dem här, men det är stressigt och man blir utmattad. 
Men denna vecka kommer de bara vara här till fredag morgon, så sedan är jag ledig fram till nästa onsdag och sen blir det tvärt om igen, hajar ni? 

Schemat blir alltså; 
Vecka 1: Ledig; måndag, tisdag. Jobb onsdag-fredag morgon, ledig hela helgen. 
Vecka 2: Ledig; måndag, tisdag. Jobb onsdag-måndag morgon. 
Dagarna jag är ledig kommer jag dock ha lite olika sysslor och ärenden att göra. 

Nu har ni fått en inblick hur jag jobbar här. Trivs som fisken i vattnet med denna underbara hostfamily!

Glömde tacka Ellen för min nya fina design på bloggen, ny stat, ny design! 

Har haft lite extra saknad efter mamma, pappa och syrran idag. Så unnat mig en massa sorgliga filmer hela dagen. Älskar er! 

Godnatt för idag, love! 

Puss mitt ❤️

Svar: Puss ❤
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR